| |
Forum
een snelle poll.... wie zou mee willen doen? (1 viewing) 1 Guest
|
|
|
TOPIC: een snelle poll.... wie zou mee willen doen?
|
|
|
|
een snelle poll.... wie zou mee willen doen? 3 Years, 8 Months ago
|
|
|
wie zou er mee willen doen aan een zg.
community code review (CCR)...
ofwel, applicaties die fuctioneel zijn, die als schietversie beschikbaar worden gesteld om zodoende ervaringen over de applicatie-architectuur, code style, gebruik van drivers etc, etc etc uit te kunnen wisselen...
denk dat ervaren LabVIEW gebruikers veel 'dingen' automatisch (auto-pilot) doen, die voor de net startende veel informatie bevatten en jezelf weer eens aan het denken zetten over het 'waarom was dit ook al weer beter dan ...'
ben zelf bereid wat voorbeelden ter beschikking te stellen, en wat post's over het hoe/waarom/waarom niet!
NI voorbeelden (examples in distributie) zijn mijns inziens niet ideaal omdat er te veel te leren valt, en ze natuurlijk uitblinken in eenvoud (ehh humm!)
zou z'n CCR iets zijn als kapstok voor code style en architectuur? gaarne jullie reactie!
|
|
|
|
|
|
|
The administrator has disabled public write access.
|
TonP
Junior Boarder
|
|
Re:een snelle poll.... wie zou mee willen doen? 3 Years, 8 Months ago
|
|
|
Ik wil wel mee doen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re:een snelle poll.... wie zou mee willen doen? 3 Years, 8 Months ago
|
|
|
-> lvug.nl sitemanager...
kun je over de CCR een webpoll houden?
groeten...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re:een snelle poll.... wie zou mee willen doen? 3 Years, 7 Months ago
|
|
|
de poll heeft nog niet echt het enthausiaste resultaat opgeleverd zoals we misschien hadden willen zien. Misschien maar gewoon de proef op de som nemen en een voorbeeld applicatie online zetten? Heeft er iemand interesse in contructieve feedback over zijn applicatie of programmeer stijl?
Groeten Arnoud
|
|
|
|
|
|
|
|
Wolf
Senior Boarder
|
|
Re:een snelle poll.... wie zou mee willen doen? 12 Months ago
|
|
|
Een snelle pol tja.. Ik ben er wel in geintresseerd. Ik denk dat een hoop gebruikers er voordelen bij zouden hebben bij code reviews. De vraag is alleen of de aanpak via forums of internet in het algemeen wel zo handig hiervoor is. Ik denk namelijk dat de context van commentaar niet duidelijk genoeg is en dat mensen eerder geneigd zijn om commentaar te geven als ze toch bij de software en de programmeur zitten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|