Re:LV User Group Meeting 24 nov 2009 in Eindhoven 9 Months, 1 Week ago
Ik kijk terug op een geslaagde dag gisteren. De presentaties gingen behoorlijk de diepte in, wat voor een groot deel van het publiek geweldig was. Voor een ander deel ging het te ver.
Misschien 2 soorten User Group Meetings gaan organiseren? Een voor de beginnende en iets gevorderde programmeur, en een voor de gevorderde programmeurs? Wat denken jullie?
The administrator has disabled public write access.
nlbaarsw wrote:
Misschien 2 soorten User Group Meetings gaan organiseren? Een voor de beginnende en iets gevorderde programmeur, en een voor de gevorderde programmeurs? Wat denken jullie?
Dat is een idee..
Je zou ook twee tracks kunnen doen (is in het verleden al eens eerder gedaan als ik me goed herinner), een intermediate en advanced track bijvoorbeeld.
Het is inderdaad een idee om het in tracks in te delen. Hierbij voorzie ik alleen wel het problmeen van selectie. Hoe zou je moeten bepalen wie welke track moet gaan volgen. Dit zou ook een probleem kunnen geven bij de presentaties.
Mijn ervaring met tracks is eigenlijk dat altijd twee intressante onderwerpen tegelijk behandeld worden.
Misschien is het een idee om voor elk presentatie onderwerp twee versies te maken. Dit kan zijn een globaal onderdeel waarbij het instap niveau laag is en een met een wat hoger instap niveau. Het kost wat meer tijd bij de presentatoren. Het voordeel is dat het onderwerp dan voor iedereen te volgen is.
The administrator has disabled public write access.